سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارزه تا برچیده شدن بساط ربا و رباخواری سیستماتیک و پیشرفته
 

چرا یک سلبریتی به جهنم میرود ؟

اول معنی های مختلف کلمه بازیگر : آرتیست، بازیکن، ستاره، هنرپیشه، هنرمند ، بازی کن، نقش پرداز، نیرنگ باز، فریب کار، حقه باز

هم معنی خوب هم معنی بد .

مثلا یک سلبریتی در یک فیلم نقش آدم خوب را بازی میکند و در زندگی شخصی اش آدم بدی است و با در آمد میلیاردی توسط لیبرالهای چهار درصدی از مالیات معاف میشود نیرنگ باز ، فریب کار ، حقه باز




موضوع مطلب : آرتیست, بازیکن, ستاره, هنرپیشه, هنرمند, بازی کن, نقش پرداز, نیرنگ باز, فریب کار, حقه باز

ارسال شده در: یادداشت ثابت - پنج شنبه 98 آذر 22 :: 7:22 صبح :: توسط : .

امام خمینی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، زی طلبگی را ـ که شیوه انبیاء و اولیاء و مشایخ بزرگ همچون صاحب جواهر الکلام بوده است ـ یادآور می شود. ایشان بر این واقعیت تأکید دارد که انقلاب اسلامی ایران، نه متکی به شخصی است، و نه آسیب های خارج از کشور، آن را نابود می سازد. نگرانی امام از این است که روحانیت، اندک اندک از ساده زیستی و زهدگرایی فاصله گرفته و گرفتار زندگی اشرافی گردد. آسیب پذیری این سازمان، در حقیقت از این نقطه آغازیده و از آن پس بی مهری و بی اعتمادی مردم به نظام و روحانیت را پدید خواهد آورد. از منظر بنیانگذار جمهوری اسلامی، ملت ایران بر اثر مشاهده زندگی ساده و پیراسته عالمان دین از دنیا طلبی و فزون خواهی، پذیرای دعوت دینی و سیاسی آنان شدند. بدین سان با رویکرد اشرافی گری روحانیت، چه تضمینی برای حفظ اسلام و نظام خواهد بود؟

«همیشه نگران آن هستم که مبادا این مردمی که همه چیزشان را فدا کردند و به اسلام خدمت نموده و به ما منت گذاشتند، به واسطه اعمال ما از ما نگران بشوند. زیرا آن چیزی که مردم از ما توقع داشته و دارند و به واسطه آن دنبال ما و شما آمده اند و اسلام را ترویج نموده و جمهوری اسلامی را به پا کردند و طاغوت را از میان بردند، کیفیت زندگی اهل علم است. اگر خدای نخواسته مردم ببینند که آقایان وضع خودشان را تغییر داده اند، عمارت درست کرده اند و رفت و آمدهایشان مناسب شأن روحانیت نیست و آن چیزی را که نسبت به روحانیت در دلشان بوده است از دست بدهند، از دست دادن آن همان و از بین رفتن اسلام و جمهوری اسلامی همان.»

(صحیفه امام، ج 19، ص 317)

بی گمان توجیه زندگی اشرافی از سوی برخی روحانیون، ریشه در نوع نگرشی نادرست از زهد اسلامی دارد. آنان بر این پندارند که زاهد، کسی است که دلبستگی اخروی داشته و نسبت به دنیا و لذتهای آن بی اعتنایی می ورزند. با این تعریف، ممنوعیتی برای اشرافی زیستن عالم دینی نخواهد بود. اما حقیقت این است که زهد افزون بر عرصه ذهنی و فکری و باطنی، در عرصه های عینی و اجتماعی نیز می باید نقش آفرین باشد. بر پایه این تعریف، عالم زاهد، هم نسبت به دنیا و مادیات بی اعتناست و یکسر به آخرت و نعمت های پایدارش چشم دوخته است و هم گرایش به ساده زیستی و قناعت در برخورداری های دنیوی دارد. بدینگونه توجیه زندگی اشرافی روحانیون، با اسلام و آموزه های اخلاقی و اجتماعی آن سازگار است. استاد مطهری در این باره چنین می گوید:

«زهد حالتی است روحی. زاهد از آن نظر که دلبستگی های معنوی و اخروی دارد، به مظاهر مادی زندگی بی اعتناست. این بی اعتنایی و بی توجهی، تنها در فکر و اندیشه و احساس و تعلق قلبی نیست و در مرحله ضمیر پایان نمی یابد. زاهد در زندگی عملی خویش سادگی و قناعت را پیشه می سازد و از تنعم و تجمل و لذت گرایی پرهیز می نماید. زندگی زاهدانه آن نیست که شخصی فقط در ناحیه اندیشه و ضمیر وابستگی زیادی به امور نداشته باشد، بلکه این است که زاهد عملاً از تنعم و تجمل و لذت گرایی پرهیز داشته باشد. زهاد جهان آنها هستند که به حداقل تمتع و بهره گیری از مادیات اکتفا کرده اند. شخص علی(ع) از آن جهت زاهد است که نه تنها دل به دنیا نداشت، بلکه عملاً نیز از تمتع و لذت گرایی ابا داشت و به اصطلاح تارک دنیا بود.» (ر.ک مجموعه آثار استاد شهید مطهری، ج 16، ص 514)

عالم نمایان دنیاپرست در منظر امامان شیعه(ع)، راهزنان مردم خوانده شده اند. زیرا اینان بر اثر دنیادوستی شان، جامعه را به سمت تنعم جویی و تجمل گرایی رانده و از پیگیری مطالبات معنوی و فرهنگی و سیاسی شان باز می دارند. حاصل تبعیت تاز چنین عالمانی، چیزی جز انزوای دین در جامعه و بی رنگ شدن معنویت و سلامت انگیزه ها و اقدام هاست؟




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - سه شنبه 98 آذر 20 :: 2:37 عصر :: توسط : .

«تا حالا مردم می دیدند که خوب، یک دولت طاغوتی است و کارهایش کذا و کذاست، وقتی که دولت طاغوتی رفت، مردم توقع دولت اسلامی دارند... جوری نباشد که اسلام را هم مثل یک دولت طاغوتی ما عرضه بکنیم.»

(صحیفه امام، ج 8، ص 1)

مشخصات یک دولت طاغوتی ::

ارزش ستیزی، ذلت پذیری، چاپلوس پروری، انتقادگریزی، خودکامگی، تظاهر پیشگی، زر اندوزی، زیاده خواهی، خودبزرگ بینی و تزویرگری ، اغتشاشگری ، دارای خوی استکباری ، دادن و گرفتن حقوقهای چندین میلیونی ، سرقت بیت المال متعلق به همه مردم و ذخیره در حسابهای شخصی در کشورهای دیگر ، اختلاس ، دارای تفکر لیبرالی ، بی خبری ، دروغگویی ، نفاق و دورویی ، حزب گرایی ، طغیانگر ، متجاوز به حقوق اقتصادی مردم .

 

خویشتنداری در برابر مکر حاکم جبار و ستمگر که قصد ایجاد فتنه و وارد کردن مردم به فتنه را دارد :

 الإمامُ زینُ العابدینَ علیه السلام : کَفانا اللّه ُ و إیّاکُم کَیدَ الظالِمِینَ و بَغیَ الحاسِدِینَ و بَطشَ الجَبّارِینَ، أیُّها المؤمنونَ لا یَفتِنَنَّکُمُ الطَّواغِیتُ و أتباعُهُم من أهلِ الرَّغبَةِ فی الدنیا .حدیث
امام زین العابدین علیه السلام : خداوند ما و شما را از مکر ستمگران و تجاوز حسودان و خشم جبّاران نگه دارد . اى مؤمنان! طغیانگران و پیروانِ دنیا دوستِ آنها ، شما را به فتنه (گناه و گمراهى) نیندازند .

 

در یک نگاه تفصیلی‌تر، می‌توان طاغوت را به انواع مختلفی تقسیم کرد و حالات مختلفی برای طاغوت متصور است .

1. طاغوت نسبت به امر خدا و احکام دین.

2. طاغوت نسبت به غصب حق حاکم مشروع و امام معصوم (ع).

3. >>>>>طاغوت نسبت به ظلم به مردم.<<<<<

فرق دولت منافق با دولت کافر و طاغوتی

مصداق بعدی طاغوت، منافقین هستند که خداوند در قرآن به رسول‌الله (ص) دستور می‌دهد از منافقین اطاعت نکن: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ اتَّقِ اللَّهَ وَ لا تُطِعِ الْکافِرینَ وَ الْمُنافِقینَ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَلیماً حَکیماً» (الأحزاب: 1)

همچنین در برخی آیات، دستور جهاد با کفار و منافقین داده شده است: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیر» (التحریم: 9)

 

در منطق اسلام، خطر دولت منافق از  دولت کافر نیز بیشتر است، زیرا دولت کافر صراحتاً اعلام می‌کند که نه خدا را قبول دارم، نه دین دارم و کفر خودش را علنی اعلام می‌کند. اما دولت منافق در ظاهر با مؤمنان است، اما واقعاً در دلش کفر و بی‌دینی جای دارد. لذا خطر دولت منافق برای مؤمنان بیشتر از کفار است.

 

 

 

 

 

 

 

 




موضوع مطلب : دولت طاغوتی, دولت منافق

ارسال شده در: یادداشت ثابت - سه شنبه 98 آذر 20 :: 1:50 عصر :: توسط : .

جولان دکتر ، کارشناس ارشد و کارشناسهای قلابی بیسواد در زندگی ما !!

 

روز به روز وضعیت اقتصادی ما وخیم تر میشود و دلیل آن هم تحریم نیست بلکه دلیل اصلی و مهم آن فعالیت کارخانه های تولید مدرک است که اسم آن را گذاشته اند دانشگاه مثلا ،

که باید تابلوهای آن را بردارند و بنویسند مدرک گاه چون اگر تاکنون فقط یک نفر اقتصاد دان واقعی از این مدرک گاهها بیرون آمده بود وضعیت ما مردم اکنون این نبود .

ولی جالب است که سالها پیش دکتر و کارشناس ارشد و کارشناسی در کار نبود و وقتی که کارشناس ارشدها مشغول بالا کشیدن دماغهایشان بودند دیپلمها و زیر دیپلمها بجایشان نقش ایفا میکردند و حقوقهای بالایی درخواست و دریافت نمی کردند که هیچ بلکه دکتر ، کارشناس ، کارشناس ارشدهای بیسواد اکنون شاگرد آن ها هم حساب نمی شدند و وضع اقتصادی مردم هم خیلی خوب بود .

این سه کلمه گوش خراش ، بی سود پر از ضرر  در روز بارها در  روزنامه های کاغذ اسراف کن ، سایتهای تفرقه افکن و هزاران تلویزیون و هزاران رادیو تکرار میشود .

غرور مدرک تا جایی به پیش تاخته است که بقول آیت الله مجتهدی تهرانی :  به یک آخوندی میگویند چرا به زیارت حضرت ابوالفضل نمی روی !؟ آخوند میگوید من درس خارج خوانده ام و حضرت ابوالفضل نخوانده .

غرور مدرک تا جایی به پیش تاخته است که جنابهای کارشناس بیسواد حیف نان در عین حالی که مشکلات اقتصادی را نمیتوانند حل کنند و بدتر هم میکنند ولی همچنان آب از آب توی دلشان تکان نمیخورد نه جریمه ای نه کاهش حقوقی نه اخراجی و نه ... و بالاخره هیچ تنبیهی نمیشوند .

 

 

 




موضوع مطلب : استخدام, کارشناس ارشد, قلابی, کارشناس

ارسال شده در: یادداشت ثابت - دوشنبه 98 آذر 19 :: 7:22 صبح :: توسط : .

نکته مهم و قابل توجه وقتی کلمه اسلامی را بکار میبریم مسئله خیلی مهم میشود

طبق تحقیقی که انجام شد مهمترین شرط کسی که میخواهد کاندید مجلس شورای اسلامی شود این است که  حقوق بیشتر از سه میلیون دریافت نکند  و اگر بخواهد بیشتر از این دریافت کند چنین شخصی بدرد نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی نمیخورد و بهتر  است که بیل بدست بگیرد یا آشغال گردی کند و به  آشغال گردها کت و شلوار بپوشانند  و بجای او در پست فعلی اش منصوب کنند .

 طبق گفته امام خمینی (رحمت الله علیه ) این انقلاب متعلق به مستضعفین و کوخ نشینهاست و از این دو کلمه هم چنین استنباط میشود که افراد زیاده خواه و نالایق که حقوقهای بالایی درخواست و دریافت میکنند لیاقت کاندید شدن ندارند و اگر تایید صلاحیت شده باشند رای دادن به چنین فرد یا افرادی که تفکر لیبرالی داشته باشند خیانتی بزرگ اولا به اسلام و دوما به کوخ نشینان و مستضعفین است .

دوما وقتی که یک بیمه شده تامین اجتماعی حداکثر یک میلیون و پانصد حقوق میگیرد آنهم با سالها تلاش در کف جامعه و گذر از انواع فتنه های اقتصادی که لیبرالهای کثیف و متافن راه میاندازند  ، یک کاندید مجلس شورای اسلامی باید خیلی خوشحال باشد و بخود ببالد که حقوقی دو برابر خیل عظیم افراد کف جامعه دریافت کند و نه بیشتر و اگر بیشتر درخواست و دریافت کند لیاقت نشستن در صندلی مجلس را ندارد .

و در نهایت تمامی فسادها و لگد زدنهای بعضی ها از همین حقوقهای بالایی است که به آنها داده میشود آنهم از جیب مردم که اگر حقوقهای پایینی به آنها داده شود دیگر لگد هم نخواهند زد و دیگر توان لگد زدن نخواهند داشت .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - جمعه 98 آذر 16 :: 9:50 عصر :: توسط : .

من صبح بلند شدم دیدم دیشب نصف شب شدم رئیس آنقدر خندیدم !!!

من صبح بلند شدم دیدم دیشب نصف شب حقوقم فکستنی من شده نجومی !!!

من صبح بلند شدم دیدم دیشب  پولهای توی جیبم زائیده و سه برابر شده !!!

آنوقت به هرکی گفتم کی بوده رئیسم کرده کی بوده حقوقم را نجومی کرده

 

به هرکی گفتم کی بوده همه گفتند

کی بود کی بود من نبودم

کی بود کی بود من نبودم

 

آخه داستان از آنجایی آغاز میشود که یک قاچاقچی را با چند کیلو مواد می گیرند بعد میگه من خبر نداشتم جون تو من خبر نداشتم ماموره هم به قاچاقچی میگه ::

خر خودتی خر خودتی مردم را خر فرض کردی




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - یکشنبه 98 آذر 11 :: 6:59 صبح :: توسط : .

قرآن کریم بهترین شاهد برای شناختن آخوند منافق و دورو

 

1- فریب کاری ونیرنگ بازی

یخادِعُونَ اللَّهَ وَ الَّذِینَ آمَنُوا[1]

می خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند.
2- دورویی

وَ إِذا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا إِلی شَیاطِینِهِمْ قالُوا إِنَّا مَعَکمْ[2]

وهنگامی که افراد با ایمان را ملاقات کنند، می گویند: ما ایمان آوردیم، ولی هنگامی که با شیطان های خود خلوت می کنند، می گویند ما با شماییم.
3- دروغگویی

وَ اللَّهُ یشْهَدُ إِنَّ الْمُنافِقِینَ لَکاذِبُونَ[3]

خداوند شهادت می دهد که منافقان، دروغگو هستند.
4- تندزبانی

سَلَقُوکمْ بِأَلْسِنَةٍ حِدادٍ[4]

زبان های تند و خشن خود را با انبوهی از خشم و عصبانیت بر شما می گشایند...
5- ریاکاری درعبادت

وَ إِذا رَأَیتَهُمْ تُعْجِبُک أَجْسامُهُمْ[7]

هنگامی که آنها را می بینی، جسم و قیافه آنان تو را در شگفتی فرو می برد.
6- افساد درپوشش اصلاح

وَ إِذا قِیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ[8]

وهنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»!
7- تشویق به منکرات

الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ یأْمُرُونَ بِالْمُنْکرِ[9]

مردان منافق و زنان منافق، امر به منکر می کنند.
8- پخش شایعات

وَ إِذا جاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذاعُوا بِهِ[10]

وهنگامی که خبری از پیروزی یا شکست به آنها برسد، (بدون تحقیق، ) آن را شایع می سازند.. .
9- افرادی بی هدف

مُذَبْذَبِینَ بَینَ ذلِک لا إِلی هؤُلاءِ وَ لا إِلی هؤُلاءِ[11]

آنها افراد بی هدفی هستند که نه سوی اینها، و نه سوی آنهایند!
10- دوستی باکفّار

الَّذِینَ یتَّخِذُونَ الْکافِرِینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ[12]

همان ها که کافران را به جای مؤمنان، دوست خود انتخاب می کنند.





موضوع مطلب : آخوند منافق, آخوند دور

ارسال شده در: یادداشت ثابت - یکشنبه 98 آذر 11 :: 6:36 صبح :: توسط : .

 ویروس جدیدی وارد ایران شده و هنوز کارنشناسان با سواد و بی سواد گردن کلفت حقوق حیف نان هنوز نتوانسته اند آنرا شناسایی کنند ولی چند نفر بچه کوچک که در حال توپ بازی بوده اند اعلام کرده اند که این ویروس را دیده اند که به سمت بانک اصل کاری میرفته و خیلی بزرگ بوده است این بچه ها گفته اند که قبل از اینکه میخواسته اند بروند توپ بازی رفته اند یک توپ خریده اند 1 دلار ولی از بد شانسی و دقیقا بعد از اینکه ویروس ترامپ دات نت را درحال حرکت به سمت بانک اصل کاری دیده اند توپشان می ترکد و میروند که از همان جای قبلی توپ بخرند ولی فروشنده همان توپ را 5 دلار به آنها میفروشند دقیقا 5 برابر قیمت یک ساعت قبل و وقتی که بعد از خرید توپ 5 دلاری میخواهند شروع به بازی کنند می بینند که ترامپ دانت نت خود را از دیوار بانک اصل کاری پایین انداخته و وارد پمپ بنزینی که در نزدیکی محل بازی بچه ها بوده شده است و ماننده خاله ریزه که یک دم بزرگ میشود و یک دم کوچک او هم به یکباره کوچک شده و از طریق  نازل وارد شیلنگ بنزین شده و سپس با ورود به پمپ دستگاه شمارنده های نشانده دهنده قیمت و لیتر را دستکاری کرده بطوری که صاحبان ماشینهایی که در حال پر کردن باک خود بوده اند با تعجب دیده اند که اعداد نشاندهنده قیمت به اندازه سه برابر لیتر زیاد میشود و همه آنها نزدیک بوده که شاخ در بیاورند ولی تاکنون هیچ کارنشناس با سواد و بیسواد گردن کلفت حقوق حیف نانی قبول نکرده که کدامیکشان ویروس خطرناک ترامپ دات نت را وارد کرده است ولی ما احتمال میدهیم که همه اش تقصیر همین ویروس است و هیچ تقصیرکار دیگری در کار نیست پس بی خیال ولش .

ولی باید بلاخره ویروس خطرناک ترامپ دانت هرجور شده شناسایی و دستگیر شود چون احتمال دارد دوباره وارد بانک اصلی یا نازل پمپ بنزین بشود آنوقت ما باید توی باک ماشینهامون آب بریزیم




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - چهارشنبه 98 آذر 7 :: 10:28 عصر :: توسط : .

 ویروس جدیدی وارد ایران شده و هنوز کارنشناسان با سواد و بی سواد گردن کلفت حقوق حیف نان هنوز نتوانسته اند آنرا شناسایی کنند ولی چند نفر بچه کوچک که در حال توپ بازی بوده اند اعلام کرده اند که این ویروس را دیده اند که به سمت بانک اصل کاری میرفته و خیلی بزرگ بوده است این بچه ها گفته اند که قبل از اینکه میخواسته اند بروند توپ بازی رفته اند یک توپ خریده اند 1 دلار ولی از بد شانسی و دقیقا بعد از اینکه ویروس ترامپ دات نت را درحال حرکت به سمت بانک اصل کاری دیده اند توپشان می ترکد و میروند که از همان جای قبلی توپ بخرند ولی فروشنده همان توپ را 5 دلار به آنها میفروشند دقیقا 5 برابر قیمت یک ساعت قبل و وقتی که بعد از خرید توپ 5 دلاری میخواهند شروع به بازی کنند می بینند که ترامپ دانت نت خود را از دیوار بانک اصل کاری پایین انداخته و وارد پمپ بنزینی که در نزدیکی محل بازی بچه ها بوده شده است و ماننده خاله ریزه که یک دم بزرگ میشود و یک دم کوچک او هم به یکباره کوچک شده و از طریق  نازل وارد شیلنگ بنزین شده و سپس با ورود به پمپ دستگاه شمارنده های نشانده دهنده قیمت و لیتر را دستکاری کرده بطوری که صاحبان ماشینهایی که در حال پر کردن باک خود بوده اند با تعجب دیده اند که اعداد نشاندهنده قیمت به اندازه سه برابر لیتر زیاد میشود و همه آنها نزدیک بوده که شاخ در بیاورند ولی تاکنون هیچ کارنشناس با سواد و بیسواد گردن کلفت حقوق حیف نانی قبول نکرده که کدامیکشان ویروس خطرناک ترامپ دات نت را وارد کرده است ولی ما احتمال میدهیم که همه اش تقصیر همین ویروس است و هیچ تقصیرکار دیگری در کار نیست پس بی خیال ولش .

ولی باید بلاخره ویروس خطرناک ترامپ دانت هرجور شده شناسایی و دستگیر شود چون احتمال دارد دوباره وارد بانک اصلی یا نازل پمپ بنزین بشود آنوقت ما باید توی باک ماشینهامون آب بریزیم




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - چهارشنبه 98 آذر 7 :: 10:28 عصر :: توسط : .

قابل توجه ملت روستا بدینوسیله عرض میشود که کارشناس محترم درحال مذاکره بادول دوست هستند !!  تا با هواپیماهای بوئینگ پسا برجامی که اتفاقا دو طبقه هم هست قرار هست خر یا همان الاغ وارد نماییم و همچنین ارابه هم نیاز داریم که برای سوار کردن مسافران و تقل و انتقال بین شهر و روستا لازم خواهد بود هرجایی هم خرها گرسنه شوند سریعا مسافران را پیاده نموده و دقایقی الاغ را ول کنید تا بچرد تا انرژی تازه ای گرفته و به راه خود ادامه دهد ما قول میدهیم قول زنانه میدهیم چندین چند سال آینده خودروهای برقی یا قطارهای برقی برای نقل و انتقال مسافران اختراع نموده و برای نقل و انتقال مسافران در محل های مورد نیاز مستقر نماییم البته اگر بچه های خوبی باشید و لگد نزنید از کلیه دست اندرکاران نقل و انتقال مسافران توسط الاغها دعوت میکنیم که به انبار مرکزی آب معدنی حاصل از برجام مراجعه نموده سهمیه آب معدنی برای نوشیدن توسط الاغها را دریافت دارند این سهمیه تا شش ماه در انبار خواهد ماند و در صورت عدم مراجعه به الاغهای دیگری اختصاص خواهد یافت و رئیس انبار پاسخگو نخواهد بود هرکس هم که بیاید درب انبار سر و صدا راه بیندازد اونترنت او را قطع خواهیم نمود .

در مورد قطعی اون ترنت هم اعلام شده است  !! کاربران محترم اون ترنت که از آمریکا به اینجا می آید توجه داشته باشند که در آینده نزدیک اون ترنت آنها وصل خواهد ولی تا وقت وصل شدن اون ترنت میتوانند بدون محدودیت از این ترنت استفاده نمایند

ایشان همچنین اعلام داشته اند بنزین میخواهید چیکار ؟؟ بنزین خطرناک است و گاز هم همچنین ,,,, خودروهای برقی بهتر است اگر بشود

کارشناس محترم همچنین از تمامی نخفه هایی که فکر آنها فعال است و میتوانند ماشین برقی اختراع کنند دعوت نموده تا سریعا به وی میل زنند و اعلام آمادگی کنند تا سریعتر پروژه ساخت ماشین برقی کلید بخورد و از شر بنزین آتش زا خلاص شویم گاز هم بسیار خطرناک تر از بنزین است .

این کارشناس در پایان گفته است که بچه های خوبی باشید و گرنه اون تر نت شما را هیچ وقت وصل نخواهم کرد و برای من کاری ندارد هر وقت که بچه های بدی شدید سریعا کلید اون تر نت را زده و قطع میکنم پس بچه های خوبی باشید باشه !!!

بدینوسیله عذرخواهی میکنیم از اینکه گفتیم قول زنانه میدهیم قول مردانه میدهیم مردانه البته اگر بد و بلایی پیش نیاید .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - پنج شنبه 98 آذر 1 :: 11:32 صبح :: توسط : .
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
 
درباره وبلاگ
پیوندهای روزانه

چرا باید پولهایمان را از بانکهای رباخور و دزد ایران بیرون بکشیم ؟ بانک مانند گرگ گرسنه ای است که هر چند وقت یکبار به گله میزند بانک هم همین کار را میکند ، مثلا با سه برابر کردن قیمت دلار ولی اگر بجای کاغذ پاره هایی بنام اسکناس سکه های طلا رایج میبود بانکهای زناکار نمیتوانند مانند گرگ به گله بزنند چون نمیتوانند با خلق پول قیمت طلا را کاهش دهند ولی با خلق پولهای جدید پولها و اسکناسهای دست مردم را با خاک یکسان خواهند کرد که در سال 95 همینکار را کردند و دو سوم اسکناس های دست مردم را در روز روشن دزدیدند
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 111367